reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Renáta Kočišová - Kališeková

Renáta Kočišová - Kališeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V živote nič nie je také ako sa zdá na prvý pohľad. Nič nie je čierno-biele. Čím viac farieb objavujeme, tým sa náš svet stáva krajší, farebnejší. Chcem objavovať stále nové farby, aj keď mi maľovanie nikdy nešlo.. Zoznam autorových rubrík:  Čo sa nás dotýkaDeti - stále aktuálna témaSúkromnéNezaradené

reklama

Deti - stále aktuálna téma

Deťom k MDD

Renáta Kočišová - Kališeková

Deťom k MDD

Milé deti! Dnes máte sviatok a ja asi spolu s ostatnými dospelákmi rozmýšľam o tom, čím by sme vás mohli dnes potešiť. Čo by bol pre vás ten najkrajší darček. Viete, ako mi raz moja Domča gratulovala k môjmu sviatku? Že mi želá, aby som sa raz, keď už budem v hrobe, dostala čo najskôr z očistca do neba! Vtedy mali v škole práve náboženstvo a ona sa chcela pochváliť, čo sa naučila..Babka sa na ňu hnevala, ale mne to bolo smiešne. Aj vám sa už určite niekedy podarilo povedať niečo, čo ste mysleli dobre, len my, dospeláci sme to nepochopili, že?

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 085x
  • 14
Tehotenstvo v štyridsiatke

Renáta Kočišová - Kališeková

Tehotenstvo v štyridsiatke

Pred pár mesiacmi mi kamarátka – rovesníčka - s víťazným a zároveň tak trochu záhadným úsmevom na tvári, ukázala svoj tromf – z vrecka vytiahla známy test s dvoma ružovými čiarkami – neklamný dôkaz, že v jej tele sa opäť začínajú diať zázračné procesy schopné naštartovať nový život. Ona bola hrdá, ja šokovaná.

  • 30. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 440x
  • 70
Bojovať za seba niekedy znamená bojovať aj za iných

Renáta Kočišová - Kališeková

Bojovať za seba niekedy znamená bojovať aj za iných

Veľmi často s dcérou debatujeme o tom, ako sa zachovať v určitých situáciách. Keď mi opisuje príbehy ktoré sa stali v škole alebo s kamarátkami, vždy ma prekvapí jej bystrý postreh a zhodnotenie situácie, akoby nemala svojich 13, ale aspoň o 10 rokov navyše.

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 881x
  • 16
Deti nám rastú, pomóóc

Renáta Kočišová - Kališeková

Deti nám rastú, pomóóc

Vyzerá to tak, že to postihlo už aj nás...predsa nás to neobíde. Kamarátky sa mi vždy vyhrážali: " Veď počkaj, keď budú tvoje deti veľké ako sú tie moje, potom uvidíš, čo to je!".

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
List Ježiškovi

Renáta Kočišová - Kališeková

List Ježiškovi

Milý Ježiško! Som rada, že môžu už byť Vianoce a tiež ti ich želám. Sľubujem, že sa budem snažiť byť dobrá a poslušná. Viem, že sa na Vianoce dávajú darčeky, tak ja by som ti dala ten čo som sľúbila. Keby som vedela čo chceš, tak by som sa ti snažila to dať, ale takto viem, že toto bude asi pre teba celkom pekný darček.

  • 28. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 259x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu