reklama

Deťom k MDD

Milé deti! Dnes máte sviatok a ja asi spolu s ostatnými dospelákmi rozmýšľam o tom, čím by sme vás mohli dnes potešiť. Čo by bol pre vás ten najkrajší darček. Viete, ako mi raz moja Domča gratulovala k môjmu sviatku? Že mi želá, aby som sa raz, keď už budem v hrobe, dostala čo najskôr z očistca do neba! Vtedy mali v škole práve náboženstvo a ona sa chcela pochváliť, čo sa naučila..Babka sa na ňu hnevala, ale mne to bolo smiešne. Aj vám sa už určite niekedy podarilo povedať niečo, čo ste mysleli dobre, len my, dospeláci sme to nepochopili, že?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

A čím ďalej rozmýšľam, tým viac si myslím, že viem, čo by vás asi potešilo. Veľa z týchto vecí mi prezradili moje deti, keď boli ešte malé. Takže podľa mňa by ste chceli napríklad toto:- aby sa ocino s maminou nikdy nehádali- aby sa niekedy ocino a mamina vedeli s vami blázniť a jašiť tak ako to chcete vy- aby pochopili že ak im aj niekedy klamete, tak je to preto, že sa bojíte- aby mali na vás čas, a nielen vtedy keď je deň detí a máte meniny alebo narodeniny- aby chápali, že aj vy ste ľudia, len ste menší ako oni, a že aj vám sa niekedy niečo nechce, tak ako aj im, ale vy musíte poslúchať a oni nie- aby vás dospeláci nikdy, nikdy nebili- aby vám to prepáčili, keď občas donesiete zo školy zlú známku- aby na vás nekričali- aby sa pani učiteľka v škole s vami niekedy aj porozprávala o tom, čo by ste sa chceli učiť vy- aby ste cez prestávky mohli behať a skákať a kričať, lebo nevydržíte byť stále ticho a tie hodiny sú tak strááášne dlhé- aby vás dospeláci neurážali tým že sa vysmievajú vašim názorom- aby sa s vami veľa, veľa rozprávali a aby vás vedeli brať vážne- aby škola pre vás nebola strašiak - aby ste mali veľa dobrých kamarátov-aby mamina s ocinom pochopili, že vy to domáce zvieratko naozaj, ale naozaj veľmi potrebujete- aby stále svietilo slnko a aby ste mali dlhááánske prázdniny- a aby vám na Deň detí všade v stánkoch dávali zadarmo zmrzlinu a sladkostiA viete čo, niečo vám prezradím. Budem sa snažiť na tieto vaše želania nikdy nezabudnúť a poviem ich aj ďalším dospelákom. A už som to aj urobila, lebo som napísala tento článok. Podľa mňa by bol pre vás krásny darček, keby sme na ne dokázali myslieť nielen dnes, ale aj po celý rok. Uhádla som? A keby nie, tak si musíme dohodnúť nejaké tajné znamenie, ako nám to zasa pripomeniete. Nejaké dohodnuté heslo, alebo tak...napríklad my doma jedno také heslo máme. Je to meno jedného učiteľa mojej Domči (radšej ho ale neprezradím), čo stále kričí. Keď mi to heslo moje deti povedia, už viem, že sa správam zasa ako on – a to teda nemôžem dopustiť, to teda nie! Takže vám odporúčam, aj vy si nejaké heslo dohodnite s rodičmi, alebo s nejakými dospelákmi čo to majú dodržiavať. Celkom to funguje, mám to overené.A keď chcete, pokojne sem môžete písať ešte ďalšie vaše priania,alebo odkazy, aby sme náhodou na niečo nezabudli.Tak sa majte pekne a keby ste ma dnes stretli a bolo by vám čudné, že sa na vás usmievam, tak je to preto, že ja som si dnes zvolila takéto tajné heslo – úsmev. :-)PS: len neviem, či sa mi to podarí na dnes dohodnúť s tou zmrzlinou a sladkosťami

Renáta Kočišová - Kališeková

Renáta Kočišová - Kališeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V živote nič nie je také ako sa zdá na prvý pohľad. Nič nie je čierno-biele. Čím viac farieb objavujeme, tým sa náš svet stáva krajší, farebnejší. Chcem objavovať stále nové farby, aj keď mi maľovanie nikdy nešlo.. Zoznam autorových rubrík:  Čo sa nás dotýkaDeti - stále aktuálna témaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu