reklama

Niekedy sa stane aj zázrak

Nech mi nikto nehovorí, že zázraky sa nedejú. Čo napríklad také stretnutie dvoch cudzích očí za oknami trolejbusu a potom úsmev ktorý patrí práve vám, alebo keď vás prekvapí jeden osamotený strom v parku, ktorému akoby zázrakom ešte neopadalo zlaté lístie. Alebo taký chlapík vo vašej bráne čo o ňom viete že si chodí po drogy, chcete ho plní strachu obísť a on vás pozdraví a ešte vám aj otvorí dvere na výťahu. Sú to všetko také malé každodenné zázraky, ktoré nám spríjemňujú život. Mne sa nedávno stal ale jeden veľký zázrak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V poslednom článku som opísala Jarkin príbeh. Práve v tom čase sme dostali odpoveď z Prvej stavebnej na jej žiadosť o finančnú podporu. Presné znenie neviem, al e bolo to v tomto zmysle: " Ďakujeme za vaše služby a posielame Vám kreditnú kartu s možnosťou čerpania pôžičky do výšky 100 tisíc SK".Úžasné, skutočne primeraná pomoc pre človeka ktorému príjem zrazu klesol o niekoľko poschodí nižšie. Považovala som to za provokáciu.Mala som šťastie. Spojili ma s riaditeľom Prvej stavebnej, pánom Feixom. Možno to bola šťastná náhoda, čakala som najskôr výsluch v zmysle v akej veci voláte, a následné zamietnutie, ale nestalo sa tak. Ešte predtým ako vyjadrím svoje rozhorčenie, rozhodla som sa opýtať, či vôbec o tom liste vie. Pán riaditeľ ma prekvapil. Bol milý a ochotný vysvetľovať....takéto listy posielajú paušálne mnohým svojim klientom, bola to náhoda že prišiel práve v tomto čase....možno som naivka, hovorila som si, ale ja som mu to uverila. Čosi v jeho hlase ma presvedčilo. Poprosila som ho, či by sa mohol ešte raz pozrieť na Jarkin prípad a zvážiť, či by sa jej dalo nejako pomôcť. - Nič nesľubujem, takýchto listov dostávame strašne veľa, je veľmi ťažké rozhodnúť.....áno, viem, bolo mi to úplne jasné. Veľa ľudí potrebuje pomoc. . Nečakala som zázrak, stačilo by nám keby ju aspoň zaradili do evidencie pre budúci rok. Ide jej o čas, áno, ale ..uvidíme čo sa dá robiť.Keď som písala článok o Jarke, mala som chuť napísať akú odpoveď dostala z Prvej stavebnej. Potom som si ale povedala, že tak neurobím. Tomu človeku – cudziemu, som uverila. Len tak, na základe jedného telefonátu. Ubehlo pár týždňov. A potom sa stal ten zázrak. Jarka mi napísala sms: " volali mi z Prvej stavebnej...schválili mi 100 tisíc na operáciu.."Išli sme práve s kolegom zo služobky a mne sa od dojatia tlačili do očí slzy. Niekedy sa ľuďom oplatí veriť. A potom sa môžu diať aj zázraky...Ďakujem za Jarku, pán riaditeľ..a vlastne aj za seba – za to že ste náš rozhovor zobrali naozaj vážne. Za to, že ste uverili aj vy mne.PS: Zároveň chcem poďakovať všetkým dobrým "anjelom" ktorí Jarke na základe článku poslali peniaze. Niektorí zostali anonymní a tak im chceme poďakovať aspoň týmto spôsobom.

Renáta Kočišová - Kališeková

Renáta Kočišová - Kališeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V živote nič nie je také ako sa zdá na prvý pohľad. Nič nie je čierno-biele. Čím viac farieb objavujeme, tým sa náš svet stáva krajší, farebnejší. Chcem objavovať stále nové farby, aj keď mi maľovanie nikdy nešlo.. Zoznam autorových rubrík:  Čo sa nás dotýkaDeti - stále aktuálna témaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu